Dodane do koszyka
  1. Home
  2. Blog
  3. Biznes
  4. 2020
  5. Cztery rozwiązania, które pomagają zwiększyć wydajność pracy w biurze

Cztery rozwiązania, które pomagają zwiększyć wydajność pracy w biurze

We współczesnym świecie, w którym permanentnie zmagamy się z brakiem czasu, każda sekunda jest na wagę złota.

Tracenie czasu na prace biurowe może być szczególnie frustrujące, zwłaszcza kiedy zbliża się deadline. Dlatego Brother w swoich urządzeniach oferuje rozwiązania, które sprawiają, że praca jest nie tylko wydajna, ale znacznie wygodniejsza. Oto cztery rozwiązania, które pomogą oszczędzić czas w biurze.         

 

1.    Poproś o pomoc (Request Help)

Skrót do zarządzania problemami związanymi z urządzeniami   

Kiedy na wyświetlaczu drukarki pojawia się komunikat o błędzie, nie zawsze mamy czas zastanawiać się co powinniśmy w tym momencie zrobić. Próba znalezienia rozwiązania na oślep może spowodować jeszcze większe problemy. W takim momencie warto mieć pod ręką sprawnego informatyka. Usługa Poproś o pomoc zapewnia fachową poradę na wyciągnięcie ręki, zapewniając większą kontrolę i spokój ducha. Wystarczy nacisnąć ikonę, aby utworzyć pełny raport diagnostyczny i automatycznie wysłać go pocztą elektroniczną do administratora IT lub dostawcy usług druku. To intuicyjne rozwiązanie jest bezpieczne, nie wymaga dodatkowego sprzętu i zapewnia większą kontrolę nad sprzętem.

2.    Zamów eksploatację (Brother Order Supplies) 

Bezstresowy sposób uzupełniania materiałów eksploatacyjnych

Jeśli chcemy, aby urządzenie drukujące oferowało najwyższą jakość druku przez cały czas konieczna jest regularna wymiana materiałów eksploatacyjnych. Informacja o tym, że ktoś przed nami właśnie wykorzystał cały tusz w drukarce, kiedy natychmiast musimy wydrukować pilny dokument może wyprowadzić z równowagi. Dzięki nowej usłudze Zamów eksploatację istnieje możliwość zamówienia materiałów eksploatacyjnych bezpośrednio z panelu drukarki. Dzięki temu kiedy zobaczymy komunikat o niskim poziomie tonera wystarczy kliknąć przycisk, a dostawca usług zapewni brakujące materiały. Jest to idealna usługa dla firm, które nie chcą korzystać z usługi Managed Print Services (MPS), ale szukają prostej i taniej metody do wyeliminowania czasochłonnego procesu osobistego składania zamówień.

3.    Panel zdalny

Pomoc na wyciągnięcie ręki

Awaria drukarki w „gorącym” okresie może utrudnić pracę całego biura. Przyjazd serwisanta często oznacza co najmniej kilka godzin oczekiwania. Do tego znaczna część awarii nie wymaga rozkręcania sprzętu. Aby ułatwić życie w przypadku problemów związanych z drukarką, administrator IT lub dostawca usług druku może teraz naprawić awarię on-line. Usługa zdalnego panelu działa w czasie rzeczywistym i umożliwia dostawcy usług IT bezpieczny dostęp do drukarki, szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Dzięki temu w przypadku awarii może on natychmiast zająć się sprzętem, minimalizując czas i koszty związane z wyjazdami.

4.    Barcode Print+

Umożliwia drukowanie kodów kreskowych przemysłowej jakości na biurowej drukarce.

Korzystanie z kodów kreskowych ułatwia pracę nie tylko w sektorze handlowym czy logistycznym. To prosta i skuteczna metoda digitalizacji zasobów. Dzięki drukarkom z opcją Barcode Print+ wyeliminowano potrzebę zakupu drogiego oddzielnego, urządzenia do drukowania kodów kreskowych. Teraz biurowa drukarka może je drukować w jakości przemysłowej, dzięki czemu skanery nie będą miały problemu z ich odczytem, a praca będzie przebiegała sprawniej.

Więcej Biznes

Może ci się spodobać również

do góry