Serwis on-site
Awarie urządzeń posiadających gwarancję z dojazdem do miejsca instalacji (On-site) należy zgłaszać za pośrednictwem infolinii Brother,
pod nr. telefonu 801 333 803 lub (22) 500 94 94, w godzinach 9.00 - 17.00.
Warunkiem uzyskania gwarancji on-site jest zarejestrowanie urządzenia na stronie: atyourside.brother.pl w terminie 60 dni od daty jego zakupu.
Lista urządzeń posiadających obsługę on-site po rejestracji dostępna tutaj: lista urządzeń
Warunki gwarancji on-site: szczegółowe warunki gwarancji
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
Zgłoszenie uszkodzenia powinno zawierać następujące informacje:
-
Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
- Nazwę i model urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego
UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)
SERWIS POGWARANCYJNY
Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu,
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
- Nazwę i model urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
- Dokładny adres zwrotny
Dostarczenie osobiste lub dowolną firmą kurierską na koszt użytkownika
UWAGA! Przygotowanie urządzenia do transportu:
Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
Firma Brother CEE oddział w Polsce, ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.
DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:
Blasc Sp. z o.o.,
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa
Dane kontaktowe:
tel.: (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
fax: (22) 462 84 41
e-mail: info.naprawa@blasc.pl
https://.blasc.pl
Warunki wysyłki:
Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).
Comp S.A.
ul. Działkowa 115 a
02-234 Warszawa
Dane kontaktowe:
tel.: 022 465 09 99,
fax: 022 465 07 80
e-mail: serwis@comp.com.pl lub pomoc@comp.com.pl
https://www.css.pl/
Warunki wysyłki:
Comp S.A. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika ) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www.dpd.com.pl). Nr klienta 141503.