1. Home Brother
  2. Serwis i wsparcie
  3. Warunki gwarancji na produkty Brother
  4. Serwis gwarancyjny

Serwis on-site

Awarie urządzeń posiadających gwarancję z dojazdem do miejsca instalacji (On-site) należy zgłaszać za pośrednictwem infolinii Brother,
pod nr. telefonu  801 333 803 lub (22) 500 94 94, w godzinach 9.00 - 17.00.

Warunkiem uzyskania gwarancji on-site jest zarejestrowanie urządzenia na stronie: atyourside.brother.pl w terminie 60 dni od daty jego zakupu.
Lista urządzeń posiadających obsługę on-site po rejestracji dostępna tutaj: lista urządzeń
Warunki gwarancji on-site: szczegółowe warunki gwarancji


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.

Zgłoszenie uszkodzenia powinno zawierać następujące informacje:
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwę i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
    Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego
     
    UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
    DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)

    SERWIS POGWARANCYJNY
    Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu,
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwę i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
    Dostarczenie osobiste lub dowolną firmą kurierską na koszt użytkownika

    UWAGA! Przygotowanie urządzenia do transportu:
    Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
    Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
    Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
    Firma Brother CEE oddział w Polsce, ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.


    DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:


    Blasc Sp. z o.o.,
    ul. Racławicka 146
    02-117 Warszawa
     
    Dane kontaktowe:
    tel.: (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
    fax: (22) 462 84 41
    e-mail: info.naprawa@blasc.pl
    https://.blasc.pl

    Warunki wysyłki:
    Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. 
    Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).

    Comp S.A.
    ul. Działkowa 115 a
    02-234 Warszawa

    Dane kontaktowe:
    tel.: 022 465 09 99, 
    fax: 022 465 07 80
    e-mail: serwis@comp.com.pl lub pomoc@comp.com.pl
    https://www.css.pl/

    Warunki wysyłki:
    Comp S.A. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika ) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www.dpd.com.pl). Nr klienta 141503.