Dodane do koszyka
W związku z obecną sytuacją w kraju, pragniemy poinformować, że w firmie Brother dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić sprawną obsługę i bieżące wsparcie naszym klientom. Sytuacja wywołana Coronavirus - COVID-19 może mieć wpływ na dostępność niektórych naszych usług. Klienci mogą doświadczać opóźnień w uzyskaniu odpowiedzi na wiadomości e-mail lub utrudnień w kontakcie telefonicznym z naszym zespołem. Brother aktywnie działa, aby zminimalizować te potencjalne opóźnienia. W pierwszej kolejności zalecamy skorzystanie z naszej pomocy online, FAQ i treści do pobrania. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi za pomocą tych narzędzi, napisz do nas wiadomość e-mail. Jeśli masz produkt do naprawy, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.
  1. Serwis i wsparcie
  2. Skontaktuj się z nami

Jak możemy Ci pomóc?

Inne opcje wsparcia wybrane dla Ciebie ...

Wprowadź numer modelu urządzenia, aby uzyskać szczegółowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Znam model mojego urządzenia

Sprawdź dostępną pomoc techniczną dla Twojego modelu

Potrzebuję pomocy w znalezieniu modelu mojego urządzenia.

Pomożemy Ci znaleźć Twoje urządzenie.
Ikona recyklingu

Utylizacja materiałów eksploatacyjnych

Wyślij nam swoje zużyte tusze i tonery bez żadnych kosztów.

Z Twoją pomocą możemy działać na rzecz lepszego środowiska.

Poznaj opcje recyklingu

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do naszego zespołu obsługi klienta pod następujący numer: 801 333 803 lub (22) 500 94 94
Godziny pracy: 9:00-17:00

Brother Central and Eastern Europe GmbH
Pfarrgasse 58, 1230 Vienna, Austria
ODDZIAŁ W POLSCE
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa

tel. (22) 441 63 00
fax (22) 441 63 01

Godziny pracy: 8:00-16:00