1. Home Brother
  2. Rozwiązania biznesowe
  3. Rozwiązania niestandardowe
  4. Poproś o pomoc
Ikona drukarki ikona wiadomości e-mail ikona klucza

3 kroki do uzyskania pomocy bezpośrednio z panelu urządzenia

Uzyskaj większą kontrolę nad wydajnością urządzenia, dzięki możliwości przesyłania zgłoszeń serwisowych bezpośrednio z ekranu głównego drukarki.

Prośba o pomoc to usługa firmy Brother, która ułatwia administratorowi IT rozwiązywanie problemów. Aby skorzystać z rozwiązania należy nacisnąć ikonę „Poproś o pomoc” na panelu sterowania drukarki. W ten sposób wygeneruje się pełny raport diagnostyczny, który zostanie automatycznie wysłany do administratora IT.

W jaki sposób rozwiązanie Poproś o pomoc ułatwia działanie Twojej firmy?

Ikonka zegara

Oszczędność czasu

Szybko i skutecznie diagnozuj problemy techniczne.

Szara ikona dokumentu

Konserwacja

Administrator IT będzie miał wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozwiązania problemu.

Ikona uścisku dłoni

Scentralizowane wsparcie

Mając wszystko w jednym miejscu, usprawniasz pracę działu IT.

Poproś o pomoc w 3 prostych krokach

Ekran dotykowy drukarki Brother z widoczną listą usług

1. Wybierz "Poproś o pomoc"

Urzadzenie wielofunkcyjne Brother z ekranem dotykowym i prośbą o wprowadzenie adresu e-mail

2. Wpisz swoje dane

Ekran dotykowy drukarki Brother z komunikatem

3. Prośba została wysłana do dostawcy usług IT

Najczęściej zadawane pytania


Usługa „Prośba o pomoc (Request Help)” umożliwia administratorom systemu lub partnerom serwisowym szybkie zareagowanie na zapytanie. Prośby o pomoc techniczną (Request Help) można składać bezpośrednio z menu urządzenia Brother podłączonego do sieci. Zgłoszenia są następnie wysyłane pocztą e-mail do administratora systemu lub preferowanego partnera serwisowego.

Jeśli nie masz pewności, prosimy skontaktowanie się z partnerem handlowym lub biurem Brother.

Funkcją tą powinny być zainteresowane firmy, które chcą szybko połączyć się z preferowanym dostawcą usług technicznych.

Funkcja "Prośba o pomoc" (Request help)  jest dostępna dla następujących urządzeń: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW.Uruchomienie usługi następuje za pomocą Klucza aktywacyjnego.

Nie jest wymagane. Po zaprogramowaniu w urządzeniu informacji o dostawcy ustawiany jest proces diagnostyczny.

Tak. Żądania wysłane do administratora systemu lub partnera serwisowego są bezpiecznie przesyłane przy użyciu protokołu SSL lub TLS.

Obsługiwana jest funkcja pomocy. Ikona „Prośba o pomoc” jest dodawana do menu Usługi na ekranie głównym urządzenia. Każde żądanie pomocy technicznej zawiera błędy urządzenia i dodatkowe informacje diagnostyczne, zapewniając poziom szczegółowości niezbędny do skutecznego rozwiązywania problemów z urządzeniem.

Aby aktywować usługę „Prośba o pomoc” wyślij prawidłowy plik licencji do urządzenia. Nasze bezpłatne narzędzie do zarządzania licencjami oprogramowania Brother jest najlepszym sposobem na aktywację funkcji wszelkich zakupionych usług lub rozwiązań. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Chciałbyś dowiedzieć się więcej? Wypełnij formularz, a jeden z naszych ekspertów skontaktuje się z Tobą i udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania.

Sprawdź nasze Warunki użytkowania.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą Polityką prywatności.