1. Home Brother
  2. Rozwiązania biznesowe
  3. Rozwiązania niestandardowe
  4. Poproś o pomoc
Ikona drukarki ikona wiadomości e-mail ikona klucza

3 kroki do uzyskania pomocy bezpośrednio z panelu urządzenia

Uzyskaj większą kontrolę nad wydajnością urządzenia, dzięki możliwości przesyłania zgłoszeń serwisowych bezpośrednio z ekranu głównego drukarki.

Prośba o pomoc to usługa firmy Brother, która ułatwia administratorowi IT rozwiązywanie problemów. Aby skorzystać z rozwiązania należy nacisnąć ikonę „Poproś o pomoc” na panelu sterowania drukarki. W ten sposób wygeneruje się pełny raport diagnostyczny, który zostanie automatycznie wysłany do administratora IT.

W jaki sposób rozwiązanie Poproś o pomoc ułatwia działanie Twojej firmy?

Ikonka zegara

Oszczędność czasu

Szybko i skutecznie diagnozuj problemy techniczne.

Szara ikona dokumentu

Konserwacja

Administrator IT będzie miał wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozwiązania problemu.

Ikona uścisku dłoni

Scentralizowane wsparcie

Mając wszystko w jednym miejscu, usprawniasz pracę działu IT.

Najczęściej zadawane pytania


Usługa „Prośba o pomoc (Request Help)” umożliwia administratorom systemu lub partnerom serwisowym szybkie zareagowanie na zapytanie. Prośby o pomoc techniczną (Request Help) można składać bezpośrednio z menu urządzenia Brother podłączonego do sieci. Zgłoszenia są następnie wysyłane pocztą e-mail do administratora systemu lub preferowanego partnera serwisowego.

Jeśli nie masz pewności, prosimy skontaktowanie się z partnerem handlowym lub biurem Brother.

Funkcją tą powinny być zainteresowane firmy, które chcą szybko połączyć się z preferowanym dostawcą usług technicznych.

Funkcja "Prośba o pomoc" (Request help)  jest dostępna dla następujących urządzeń: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW.Uruchomienie usługi następuje za pomocą Klucza aktywacyjnego.

Nie jest wymagane. Po zaprogramowaniu w urządzeniu informacji o dostawcy ustawiany jest proces diagnostyczny.

Tak. Żądania wysłane do administratora systemu lub partnera serwisowego są bezpiecznie przesyłane przy użyciu protokołu SSL lub TLS.

Obsługiwana jest funkcja pomocy. Ikona „Prośba o pomoc” jest dodawana do menu Usługi na ekranie głównym urządzenia. Każde żądanie pomocy technicznej zawiera błędy urządzenia i dodatkowe informacje diagnostyczne, zapewniając poziom szczegółowości niezbędny do skutecznego rozwiązywania problemów z urządzeniem.

Aby aktywować usługę „Prośba o pomoc” wyślij prawidłowy plik licencji do urządzenia. Nasze bezpłatne narzędzie do zarządzania licencjami oprogramowania Brother jest najlepszym sposobem na aktywację funkcji wszelkich zakupionych usług lub rozwiązań. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Poproś o pomoc w 3 prostych krokach

Ekran dotykowy drukarki Brother z widoczną listą usług

1. Wybierz "Poproś o pomoc"

Urzadzenie wielofunkcyjne Brother z ekranem dotykowym i prośbą o wprowadzenie adresu e-mail

2. Wpisz swoje dane

Ekran dotykowy drukarki Brother z komunikatem

3. Prośba została wysłana do dostawcy usług IT