
Uzyskaj większą kontrolę nad wydajnością urządzenia, dzięki możliwości przesyłania zgłoszeń serwisowych bezpośrednio z ekranu głównego drukarki.
Prośba o pomoc to usługa firmy Brother, która ułatwia administratorowi IT rozwiązywanie problemów. Aby skorzystać z rozwiązania należy nacisnąć ikonę „Poproś o pomoc” na panelu sterowania drukarki. W ten sposób wygeneruje się pełny raport diagnostyczny, który zostanie automatycznie wysłany do administratora IT.
Szybko i skutecznie diagnozuj problemy techniczne.
Administrator IT będzie miał wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozwiązania problemu.
Mając wszystko w jednym miejscu, usprawniasz pracę działu IT.
Jeśli nie masz pewności, prosimy skontaktowanie się z partnerem handlowym lub biurem Brother.
Funkcją tą powinny być zainteresowane firmy, które chcą szybko połączyć się z preferowanym dostawcą usług technicznych.
Funkcja "Prośba o pomoc" (Request help) jest dostępna dla następujących urządzeń: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW.Uruchomienie usługi następuje za pomocą Klucza aktywacyjnego.
Tak. Żądania wysłane do administratora systemu lub partnera serwisowego są bezpiecznie przesyłane przy użyciu protokołu SSL lub TLS.
Aby aktywować usługę „Prośba o pomoc” wyślij prawidłowy plik licencji do urządzenia. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Nasze bezpłatne narzędzie do zarządzania licencjami oprogramowania Brother jest najlepszym sposobem na aktywację funkcji wszelkich zakupionych usług lub rozwiązań.