Dodane do koszyka
W związku z obecną sytuacją w kraju, pragniemy poinformować, że w firmie Brother dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić sprawną obsługę i bieżące wsparcie naszym klientom. Sytuacja wywołana Coronavirus - COVID-19 może mieć wpływ na dostępność niektórych naszych usług. Klienci mogą doświadczać opóźnień w uzyskaniu odpowiedzi na wiadomości e-mail lub utrudnień w kontakcie telefonicznym z naszym zespołem. Brother aktywnie działa, aby zminimalizować te potencjalne opóźnienia. W pierwszej kolejności zalecamy skorzystanie z naszej pomocy online, FAQ i treści do pobrania. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi za pomocą tych narzędzi, napisz do nas wiadomość e-mail. Jeśli masz produkt do naprawy, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.
  1. Home
  2. Serwis i wsparcie

Po Twojej stronie

Szukasz wsparcia dla swojej drukarki Brother? A może chcesz zarejestrować nowy produkt lub pobrać najnowsze oprogramowanie? Po prostu wprowadź numer modelu lub wyszukaj urządzenie poniżej.

Jeśli nie znajdziesz swojego modelu, odwiedź stronę support.brother.com

Znam model mojego urządzenia

Sprawdź dostępną pomoc techniczną dla Twojego modelu

Potrzebuję pomocy w znalezieniu modelu mojego urządzenia.

Pomożemy Ci znaleźć Twoje urządzenie.

Nie znasz modelu swojego urządzenia?