Materiały eksploatacyjne i akcesoria Poznaj naszą ofertę tuszy, tonerów i papieru kompatybilnych z Twoim urządzeniem. Dowiedz się więcej
Usługa Zarządzania Drukiem (MPS) Zarządzaj swoimi drukarkami i optymalizuj ich działanie. Dowiedz się więcej
Komunikaty o błędach (18) "Nie można drukować" lub "Nie można drukować XX" Bęben ! Błąd kasety Błąd nagrzewnicy lub autodiagnostyki Brak pamięci Brak Papieru Brak tonera Co oznaczają wskaźniki LED? Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Komunikaty błędów Mało toneru Na monitorze stanu pojawił się komunikat „offline”. Otwarta obudowa Po uruchomieniu narzędzia do aktualizacji oprogramowania Firmware lub instalatora I-FAX na ekranie komputera jest wyświetlanykomunikat o niepowodzeniu uruchomienia programu. Co należy zrobić? Właśnie wymieniłem kasetę z tonerem, a na wyświetlaczu LCD nadal wyświetlany jest komunikat „mało toneru” /„Wymień toner” / „toner zakończony” lub dioda toner nadal świeci lub miga. Wymiana tonera Wymień bęben Zacięcie w środku Więcej
Linux (6) Czy mogę używać mojej drukarki Brother z 64-bitową dystrybucją Linuksa? (Linux) Instalacja sterownika zakończyła się pomyślnie, ale nie mogę drukować. (Linux) Jak korzystać z funkcji "skanowania za pomocą klawiszy". (Skanowanie do pliku, Skanowanie do obrazu lub Skanowaniedo wiadomości e-mail) (Linux) Jak odinstalować sterowniki drukarki (Linux) Jak łatwo zainstalować sterownik drukarki za pomocą narzędzia. (Linux) Moje urządzenie drukuje dwustronnie po wybraniu drukowania jednostronnego w sterowniku (Linux)
Mobilne (8) Czy mogę drukowac wszystkie formaty plików PDF z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę używać AirPrint z urządzeniem Brother które posiadam? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch and iPad) używając Brother iPrint&Scan? Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Z jakiego połączenia muszę skorzystać aby mieć możliwość drukowania z mojego urządzenia (Android™) za pomocą BrotheriPrint&Scan? Z jakiego połączenia muszę skorzystać aby mieć możliwość drukowania z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch, iPad) za pomocąBrother iPrint&Scan?
Drukowanie (16) Czy mogę drukowac wszystkie formaty plików PDF z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch and iPad) używając Brother iPrint&Scan? Drukarka nie drukuje lub drukuje niespodziewanie. Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Nie mogę drukować przez sieć bezprzewodową z komputera (Mac) Nie mogę drukować z komputera przez sieć bezprzewodową (Mac) Po aktualizacji systemu Windows 10 (marzec 2021 r.) moje wydrukowane dokumenty są niekompletne lub pojawia się "bluescreen" podczas drukowania lub korzystania z programu PC-FAX. Podczas drukowania plików PDF z programu Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader®brakuje niektórych znaków. Jak to naprawić? Stan drukarki to Offline lub Wstrzymano. Tryb oszczędności tonera wł/wył. Wydruk jest niewyrównany lub rozmiar drukowanego dokumentu jest zmniejszany podczas drukowania dokumentu z programuMicrosoft Word 2010. Z jakiego połączenia muszę skorzystać aby mieć możliwość drukowania z mojego urządzenia (Android™) za pomocą BrotheriPrint&Scan? Z jakiego połączenia muszę skorzystać aby mieć możliwość drukowania z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch, iPad) za pomocąBrother iPrint&Scan? Zmiana ustawień sterownika drukarki (Windows/macOS) Więcej
Skanowanie (4) Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Z jakiego połączenia muszę skorzystać aby mieć możliwość drukowania z mojego urządzenia (Android™) za pomocą BrotheriPrint&Scan? Z jakiego połączenia muszę skorzystać aby mieć możliwość drukowania z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch, iPad) za pomocąBrother iPrint&Scan?
Pozostałe kategorie Materiały eksploatacyjne i akcesoria / Konserwacja rutynowa Konfiguracja / Ustawienia Inne