Materiały eksploatacyjne i akcesoria Poznaj naszą ofertę tuszy, tonerów i papieru kompatybilnych z Twoim urządzeniem. Dowiedz się więcej
Usługa Zarządzania Drukiem (MPS) Zarządzaj swoimi drukarkami i optymalizuj ich działanie. Dowiedz się więcej
Advanced Functions (for Administrators) (8) Konfigurowanie opcji Secure Function Lock 3.0 przy użyciu funkcji Zarządzanie przez Internet Konfigurowanie trybu publicznego opcji Secure Function Lock 3.0 Nie mogę używać poczty Gmail do obsługi funkcji poczty e-mail (takich jak skanowanie do poczty e-mail) i faksu internetowego(i-Fax) Przywracanie ustawień fabrycznych Resetowanie urządzenia Ustawianie hasła blokady ustawień Włączanie blokady ustawień Zmiana hasła blokady ustawień
Chmura (2) Jak mogę drukować po wycofaniu Google Cloud Print? Nie mogę drukować z Google Cloud Print™.
Komunikaty o błędach (29) (Film) Wymień kasetę z tonerem Bęben ! Błąd kasety Błąd tonera Błędny rozmiar Brak Pasa Brak pojemnika na zurzyty toner Brak tonera Duże zużycie bębna Duże zużycie pasa Kalibracja Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Koniec Bębna Mało toneru Nie mogę naprawić połączenia przewodowego lub bezprzewodowego za pomocą narzędzia do naprawy połączeń sieciowych (Windows) Nie można drukować ## Otwarta Obudowa Papier za krótki Papier zaciął się w gnieździe podawania ręcznego Papier zaciął się w tacy papieru Papier zaciął się w tylnej części urządzenia Papier zaciął się wewnątrz urządzenia Pojemniek na zużyty toner na ukończeniu. Właśnie wymieniłem kartridż z tonerem a na ekranie LCD nadal wyśietlany jest komunikat "Toner Life End" lub "Replace Toner" Co mamzrobic? Wymiana Jednostki Grzałki Wymiana pojemnika na zużyty toner Wymiana zespołu bębna Wymiana zespołu pasa Wymiana zestawu rolek (PF xx) Więcej
Faks (5) Białe plamki Brak wydruku lub brak kolorów. Nie mogę używać poczty Gmail do obsługi funkcji poczty e-mail (takich jak skanowanie do poczty e-mail) i faksu internetowego(i-Fax) Odbity obraz na wydruku Zaktualizowałem komputer z systemem Windows 11 za pomocą usługi Windows Update i nie mogę już drukować, skanować ani faksować zkomputera.
Linux (11) Czy mogę używać mojej drukarki Brother z 64-bitową dystrybucją Linuksa? (Linux) Instalacja sterownika zakończyła się pomyślnie, ale nie mogę drukować na Redhat, Fedorze lub CentOS (Linux) Instalacja sterownika zakończyła się pomyślnie, ale nie mogę drukować. (Linux) Jak korzystać z funkcji "skanowania za pomocą klawiszy". (Skanowanie do pliku, Skanowanie do obrazu lub Skanowaniedo wiadomości e-mail) (Linux) Jak odinstalować sterowniki drukarki (Linux) Jak łatwo zainstalować sterownik drukarki za pomocą narzędzia. (Linux) Kiedy drukuję obrazy, jakość wydruku jest zła (Linux) Moje urządzenie drukuje dwustronnie po wybraniu drukowania jednostronnego w sterowniku (Linux) Nazwa pobranego sterownika różni się od nazwy mojego komputera. (Linux) Nie mogę drukować z komputera na drukarce zainstalowanej na serwerze wydruku. (Linux) Sprawdź pozostały poziom atramentu lub tonera (Linux) Więcej
Mobilne (8) Aktualizacja oprogramowania sprzętowego urządzenia za pomocą aplikacji Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Co to jest Brother iPrint&Scan? Czy mogę drukowac wszystkie formaty plików PDF z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch and iPad) używając Brother iPrint&Scan? Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Komunikat o błędzie „nie znaleziono drukarek AirPrint” pojawia się po dotknięciu ikony drukowania w urządzeniuprzenośnym ( iPhone, iPod touch, iPad ). Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother.
Podawanie papieru / zacięcie papieru (7) Papier zaciął się w gnieździe podawania ręcznego Papier zaciął się w tacy papieru Papier zaciął się w tylnej części urządzenia Papier zaciął się wewnątrz urządzenia Wkładanie etykiet i drukowanie na nich z gniazda podawania ręcznego Wkładanie kopert i drukowanie na nich z gniazda podawania ręcznego Wkładanie papieru i drukowanie przy użyciu gniazda podawania ręcznego
Drukowanie (33) Anulowanie zadania drukowania Bezpieczne drukowanie (Mac) Bezpieczne drukowanie (Windows®) Bezpieczne drukowanie dokumentów przy użyciu protokołu SSL/TLS Białe plamki Brak wydruku lub brak kolorów. Czy mogę drukowac wszystkie formaty plików PDF z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch and iPad) używając Brother iPrint&Scan? Dodaj swój komputer Brother z AirPrint (MacOS) Dostosuj ustawienia kolorów za pomocą ustawienia niestandardowego w sterowniku drukarki Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Drukuję głównie dokumenty czarno-białe. W jaki sposób można zatrzymać zmniejszanie się żywotności kolorowych kaset ztonerem podczas drukowania? Kalibracja wydruku w kolorze Kolorowe smugi lub pasy wzdłuż strony Komunikat o błędzie „nie znaleziono drukarek AirPrint” pojawia się po dotknięciu ikony drukowania w urządzeniuprzenośnym ( iPhone, iPod touch, iPad ). Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Konfigurowanie funkcji zapisywania dziennika druku w sieci za pomocą funkcji Zarządzanie przez przeglądarkę WWW Nie mogę drukować przez sieć bezprzewodową z komputera (Mac) Nie mogę drukować przy połączeniu przez sieć bezprzewodową (Wi-Fi) (Windows) Nie mogę drukować z komputera za pośrednictwem portu USB. Nie mogę naprawić połączenia przewodowego lub bezprzewodowego za pomocą narzędzia do naprawy połączeń sieciowych (Windows) Odbity obraz na wydruku Po aktualizacji systemu Windows 10 (marzec 2021 r.) moje wydrukowane dokumenty są niekompletne lub pojawia się "bluescreen" podczas drukowania lub korzystania z programu PC-FAX. Po zainstalowaniu aktualizacji systemu Windows 10 (czerwiec 2020) funkcja drukowania jest niedostępna. Podczas drukowania plików PDF z programu Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader®brakuje niektórych znaków. Jak to naprawić? Program Brother iPrint&Scan nie może znaleźć urządzenia Brother (MacOS) Stan drukarki to Offline (Offline) lub Paused (Wstrzymane). Usuwanie zadań drukowania z kolejki drukowania. Zaktualizowałem komputer z systemem Windows 11 za pomocą usługi Windows Update i nie mogę już drukować, skanować ani faksować zkomputera. Zmiana ustawień sterownika drukarki (Windows/macOS) Zmniejsz zużycie toneru Zmniejszenie głośności drukowania Więcej
Skanowanie (6) Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Nie mogę naprawić połączenia przewodowego lub bezprzewodowego za pomocą narzędzia do naprawy połączeń sieciowych (Windows) Nie mogę zeskanować dokumentu za pomocą programu Brother iPrint&Scan (Windows/MacOS) Program Brother iPrint&Scan nie może znaleźć urządzenia Brother (MacOS) Zaktualizowałem komputer z systemem Windows 11 za pomocą usługi Windows Update i nie mogę już drukować, skanować ani faksować zkomputera.
Pozostałe kategorie Materiały eksploatacyjne i akcesoria / Konserwacja rutynowa Konfiguracja / Ustawienia Inne