Materiały eksploatacyjne i akcesoria Poznaj naszą ofertę tuszy, tonerów i papieru kompatybilnych z Twoim urządzeniem. Dowiedz się więcej
Usługa Zarządzania Drukiem (MPS) Zarządzaj swoimi drukarkami i optymalizuj ich działanie. Dowiedz się więcej
Sterownik / oprogramowanie (19) Do czego służy program BRAdmin Professional? Dodaj swój komputer Brother z AirPrint (MacOS) Gdzie mogę pobrać aplikację Brother iPrint&Scan dla komputerów Macintosh? Instalacja PaperPort™ 12SE / 14SE (Windows) Instalacja sterownika urządzenia Brother w celu drukowania i skanowania z komputera Mac (MacOS 10.15 lub starszego) Jak zidentyfikować system operacyjny (OS). Nie mogę zapisać pliku pobranego z witryny pomocy technicznej firmy Brother (dla systemu Windows) Nie mogę znaleźć żadnej opcji w preferencjach drukowania. (dla Windows) Odinstalowanie oprogramowania i sterowników Brother (Windows) Odinstaluj sterowniki. (Mac OS X 10.6 lub nowszy) Otwoórz Panel sterowania (dla systemu Windows) Po zainstalowaniu sterowników na komputerze, nie można znaleźć urządzenia Brother w sieci. Sprawdź rodzaj zainstalowanego sterownika skanera, podłączając kabel USB/równoległy. W systemie Windows® drukarka Brother lub okna sterownika skanera są w języku obcym. W jaki sposób można zmienić językdrukarki lub sterownika skanera na lokalny? Zainstaluj oprogramowanie urządzenia Brother z dostarczonej płyty instalacyjnej lub z pełnego pakietu sterowników. (Windows) Zainstaluj wbudowane sterowniki (dla systemu Windows 8 lub nowszego) Zaktualizowałem komputer z systemem Windows 11 za pomocą usługi Windows Update i nie mogę już drukować, skanować ani faksować zkomputera. Zaktualizuj sterownik lub oprogramowanie sprzętowe urządzenia Brother Zmiana ustawień sterownika drukarki (Windows/macOS) Więcej
Ustawienia sieciowe (18) Drukowanie strony Ustawień Sieciowych: Jakie jest domyślne hasło dla karty sieciowej Brother, BRAdmin, konfiguracji zdalnej lub zarządzania przez Internet? Konfigurator sieci bezprzewodowej zwraca się z prośbą o podanie kodu PIN WPS w celu zakończenia procesu Korzystanie z Narzędzia do naprawy połączenia sieciowego (Windows) Nie mogę drukować na swoim urządzeniu Brother przez sieć (Windows) Nie mogę drukować przez sieć bezprzewodową z komputera (Windows) Nie mogę drukować przez sieć bezprzewodową z komputera (Mac) Nie mogę drukować przy połączeniu przez sieć bezprzewodową (Wi-Fi) (Windows) Nie mogę drukować za pomocą urządzenia Brother w sieci przewodowej. (Windows/MacOS) Nie mogę naprawić połączenia przewodowego lub bezprzewodowego za pomocą narzędzia do naprawy połączeń sieciowych (Windows) Nie można drukować na urządzeniu Brother poprzez sieć bezprzewodową (Mac) Po zainstalowaniu sterowników na komputerze, nie można znaleźć urządzenia Brother w sieci. Podczas próby drukowania w sieci bezprzewodowej wyświetlany jest błąd TS. Skonfiguruj urządzenie Brother i urządzenie mobilne w sieci bezprzewodowej. Skonfiguruj urządzenie Brother w sieci bezprzewodowej Sprawdź adres fizyczny (MAC) karty sieciowej w urządzeniu. Znajdź informacje o zabezpieczeniach sieci bezprzewodowej (np. SSID, klucz sieciowy itp.) dla systemu Mac OS X 10.5 lub nowszego Znajdź informacje o zabezpieczeniach sieci bezprzewodowej (np. SSID, klucz sieciowy itp.) dla systemu Windows Więcej
Pozostałe kategorie Materiały eksploatacyjne i akcesoria / Konserwacja rutynowa Sposoby / Rozwiązywanie problemów Inne