Ostatni krok w zakupowej podróży klienta często kończy się w kasie. Wykorzystanie najnowszych rozwiązań w zakresie skanowania i drukowania podnosi komfort zakupów konsumenta.
Słaba jakość obsługi konsumenta na końcowym etapie ścieżki zakupowej może prowadzić do nieprzychylnych recenzji, a czasem nawet do rezygnacji z zakupów. Odpowiednio dobrane rozwiązanie w zakresie skanowania i drukowania może zapobiec frustracji klienta.
Powszechną skargą kupujących jest długi czas oczekiwania w kolejce do kasy. Można to usprawnić poprzez wprowadzenie kilku drobnych zmian.
Na przykład w delikatesach można zarządzać czasem oczekiwania, wydając klientom numerki drukowane na ręcznej drukarce. W kiosku mobilne urządzenie przydaje się do etykietowania produktów, oszczędzając tym samym klientom czas przy kasie i zwiększając ich satysfakcję.
Zespół firmy Brother wie, w jaki sposób wykorzystać technologię, aby korzystanie z punktów sprzedaży przebiegało płynnie za każdym razem. Współpracujemy z naszymi partnerami handlowymi i razem tworzymy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Elastyczne rozwiązania przy kasie lub bezpośrednio przy boku pracownika w dowolnym miejscu w sklepie
Niezawodna łączność Wi-Fi i Bluetooth, aby uniknąć frustrujących opóźnień
Maksymalizacja sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta