Świat handlu detalicznego ewoluuje, a kupujący zmieniają swoje zachowania i używają coraz większej liczby kanałów do zakupu towarów. Na tak konkurencyjnym rynku budowanie lojalności klienta wobec własnej marki jest kluczowe.
Sprzedawcy muszą być mobilni i mieć dostęp do wszystkich informacji dotyczących zapasów, asortymentu, promocji i płatności. Pracownicy są również odpowiedzialni za wystrój sklepu, zmianę cen towarów, odpowiednie ułożenie produktów w sklepie czy też przyjmowanie płatności w celu ułatwienia przepływu ruchu.
Rozwiązania mobilne dla handlu detalicznego - ulotka (PDF, 2,7 MB)
Sprzedawcy muszą być wyposażeni w niezbędne narzędzia, aby szybko i skutecznie wprowadzać zmiany w sklepie. Firma Brother posiada w swoim portfolio szereg przenośnych rozwiązań, które umożliwiają pracownikom sieci detalicznym drukowanie etykiet na terenie sklepu lub na zapleczu. Pełna mobilność personelu wpływa pozytywnie na usprawnienie przepływu pracy.