W firmie Brother rozumiemy, że punkt obsługi klienta detalicznego ma zróżnicowane wymagania dotyczące drukowania i nie ograniczają się one tylko do przestrzeni sklepowej.
Punkty te często służą konsumentom i personelowi do wielu celów. Zastosowanie elastycznego rozwiązania do drukowania i skanowania umożliwia pracownikom spełnienie wszelkich potrzeb - od zarządzania odbiorem zamówień przez obsługę procesów zwrotów produktów po zarządzanie gośćmi.
Zespół firmy Brother wie, w jaki sposób wykorzystać technologię, aby podnieść jakość obsługi klienta w sklepie. Współpracujemy z naszymi partnerami handlowymi i razem tworzymy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Indywidualne rozwiązania w zakresie drukowania i skanowania, aby spełnić zróżnicowane wymagania i potrzeby klientów.
Stosując przenośną technologię, pracownicy mogą drukować i skanować w dowolnym miejscu w sklepie, dzięki czemu nie muszą udawać się na zaplecze, pozostawiając klientów samych.
Bezproblemowa integracja z istniejącymi systemami w celu przetwarzania danych klientów i zarządzania usługą click & collect.
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi poprzez budowanie pozytywnej relacji z kupującym jest bardzo ważne. Posiadając urządzenie Brother możesz wykonywać np. kopię dowodu tożsamości klienta nie odchodząc od niego.
Oszczędzaj czas i pieniądze tworząc własne plakietki dla personelu i gości. Identyfikatory można szybko i łatwo wydrukować. Są one zabezpieczone warstwą unikalnego laminatu, dzięki czemu są trwałe.