1. Home Brother
  2. Serwis i wsparcie
  3. Skontaktuj się z nami
  4. Aplikacja Support Centre
Brother Support Center app logo

Pobierz na swoje urządzenie mobilne i uzyskaj pomoc techniczną Brother w aplikacji

Kompleksowe wskazówki dotyczące konfiguracji produktu.

Instrukcje obsługi produktu.

Często zadawane pytania i poprawki błędów.

Bezpośredni link do pełnego wsparcia serwisowego.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji Support Center

Aby zainstalować aplikację SupportCenter na urządzeniu mobilnym:

1. Pobierz aplikację Brother SupportCenter ze sklepu App Store lub Google Play:

Na urządzenia z systemem Android

Urządzenia Apple (iPhone, iPad i iPod touch)

2. Naciśnij „Brother SupportCenter”, aby zainstalować aplikację.

W zależności od produktu niektóre funkcje mogą być niedostępne i z tego powodu będą wyszarzone.
Nie wszystkie produkty obsługują tą funkcję.

Aplikacja Brother SupportCenter jest zgodna z następującymi produktami firmy Brother:

• Drukarka atramentowa / faks / MFC / DCP
• Monochromatyczna drukarka laserowa
• Drukarka kolorowa (laserowa / LED)
• Monochromatyczny laserowy faks / MFC / DCP
• Kolorowy faks / MFC / DCP (laser / LED)
• Szybka drukarka dla grup roboczych
• P-touch (PT / RL)
• Drukarka etykiet (QL / TD)
• Maszyny do szycia i haftowania
• Maszyna do cięcia
• Drukarka przenośna (RJ / PJ / MW)
• Skaner dokumentów
• Drukarka pieczątek
• System projekcji HMD (Head Mount Display)

Możesz skorzystać z funkcji "Find By Wi-Fi" która jest dostępna w aplikacji, aby znaleźć produkt firmy Brother który jest połączony do tej samej sieci bezprzewodowej, do której jest podłączone urządzenie mobilne.

Aplikacja Brother SupportCenter może zostać zainstalowana na urządzeniach mobilnych firmy Apple oraz z systemem Android. Upewnij się, że Twoje urządzenie mobilne korzysta z jednego z następujących systemów operacyjnych:

Android: wersja 4.0 lub nowsza.
iOS (iPhone, iPad i iPod touch): wersja 9.0 lub nowsza.
• Brother SupportCenter zapewnia dostęp do informacji o konfiguracji, podręczników produktów, często zadawanych pytań i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.
• Brother My Supplies umożliwia monitorowanie i zamawianie materiałów eksploatacyjnych do drukarek firmy Brother (tuszu lub tonera).
• Brother iPrint & Scan umożliwia drukowanie i skanowanie do urządzenia mobilnego lub komputera w sieci bezprzewodowej.

Szukasz innego wsparcia? Przejrzyj dodatkowe opcje poniżej:

Ikony rejestracji produktów Brother

Zarejestruj swoje urządzenie

 Szybka i łatwa rejestracja.

 Bierz udział w promocjach dostępnych w Twoim osobistym koncie Brother.

 Monitoruj zakupione produkty i aktywuj ich gwarancje. 

Zarejestruj urządzenie

Ikona pobierania sterowników i plików

Sterowniki i pliki do pobrania

Zaktualizuj sterowniki w urządzeniu Brother lub pobierz oprogramowanie.

Znajdź narzędzia do naprawy połączenia sieciowego oraz szereg plików BRAdmin do pobrania.

Dowiedz się więcej

Potrzebujesz informacji na temat gwarancji, punktów serwisowych i recyklingu?