Kompleksowe wskazówki dotyczące konfiguracji produktu.
Instrukcje obsługi produktu.
Często zadawane pytania i poprawki błędów.
Bezpośredni link do pełnego wsparcia serwisowego.
Aby zainstalować aplikację SupportCenter na urządzeniu mobilnym:
1. Pobierz aplikację Brother SupportCenter ze sklepu App Store lub Google Play:
Na urządzenia z systemem Android
Urządzenia Apple (iPhone, iPad i iPod touch)
2. Naciśnij „Brother SupportCenter”, aby zainstalować aplikację.
Aplikacja Brother SupportCenter jest zgodna z następującymi produktami firmy Brother:
• Drukarka atramentowa / faks / MFC / DCP
• Monochromatyczna drukarka laserowa
• Drukarka kolorowa (laserowa / LED)
• Monochromatyczny laserowy faks / MFC / DCP
• Kolorowy faks / MFC / DCP (laser / LED)
• Szybka drukarka dla grup roboczych
• P-touch (PT / RL)
• Drukarka etykiet (QL / TD)
• Maszyny do szycia i haftowania
• Maszyna do cięcia
• Drukarka przenośna (RJ / PJ / MW)
• Skaner dokumentów
• Drukarka pieczątek
• System projekcji HMD (Head Mount Display)
Możesz skorzystać z funkcji "Find By Wi-Fi" która jest dostępna w aplikacji, aby znaleźć produkt firmy Brother który jest połączony do tej samej sieci bezprzewodowej, do której jest podłączone urządzenie mobilne.
Szybka i łatwa rejestracja.
Bierz udział w promocjach dostępnych w Twoim osobistym koncie Brother.
Monitoruj zakupione produkty i aktywuj ich gwarancje.
Zaktualizuj sterowniki w urządzeniu Brother lub pobierz oprogramowanie.
Znajdź narzędzia do naprawy połączenia sieciowego oraz szereg plików BRAdmin do pobrania.