Materiały eksploatacyjne i akcesoria Poznaj naszą ofertę tuszy, tonerów i papieru kompatybilnych z Twoim urządzeniem. Dowiedz się więcej
Usługa Zarządzania Drukiem (MPS) Zarządzaj swoimi drukarkami i optymalizuj ich działanie. Dowiedz się więcej
Advanced Functions (for Administrators) (1) Konfigurowanie opcji Secure Function Lock 3.0 przy użyciu funkcji Zarządzanie przez Internet
Komunikaty o błędach (12) (Film) Wymień kasetę z tonerem Bęben ! Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Na Monitorze statusu pojawi się komunikat „offline”. Niezgodność typu nośnika lub niezgodność nośnika Papier zaciął się w tacy dwustronnej Papier zaciął się w tacy papieru Papier zaciął się w tylnej części urządzenia Papier zaciął się wewnątrz urządzenia Po uruchomieniu narzędzia do aktualizacji oprogramowania Firmware lub instalatora I-FAX na ekranie komputera jest wyświetlanykomunikat o niepowodzeniu uruchomienia programu. Co należy zrobić? Właśnie wymieniłem kasetę z tonerem, a na wyświetlaczu LCD nadal wyświetlany jest komunikat „mało toneru” /„Wymień toner” / „toner zakończony” lub dioda toner nadal świeci lub miga. Wymień bęben Więcej
Linux (6) Czy mogę używać mojej drukarki Brother z 64-bitową dystrybucją Linuksa? (Linux) Instalacja sterownika zakończyła się pomyślnie, ale nie mogę drukować. (Linux) Jak korzystać z funkcji "skanowania za pomocą klawiszy". (Skanowanie do pliku, Skanowanie do obrazu lub Skanowaniedo wiadomości e-mail) (Linux) Jak odinstalować sterowniki drukarki (Linux) Jak łatwo zainstalować sterownik drukarki za pomocą narzędzia. (Linux) Moje urządzenie drukuje dwustronnie po wybraniu drukowania jednostronnego w sterowniku (Linux)
Mobilne (7) Aktualizacja oprogramowania sprzętowego urządzenia za pomocą aplikacji Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Co to jest Brother iPrint&Scan? Czy mogę drukowac wszystkie formaty plików PDF z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch and iPad) używając Brother iPrint&Scan? Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother.
Podawanie papieru / zacięcie papieru (10) Ładowanie i drukowanie przy użyciu papieru zwykłego, papieru firmowego, papieru kolorowego, papieru cienkiego oraz papieru zrecyklingu przy użyciu tacy papieru Obraz przekrzywiony Papier zaciął się w tacy dwustronnej Papier zaciął się w tacy papieru Papier zaciął się w tylnej części urządzenia Papier zaciął się wewnątrz urządzenia Wkładanie i drukowanie na grubym papierze i etykietach w podajniku wielofunkcyjnym Wkładanie i drukowanie na grubym papierze z tacy papieru Wkładanie kopert i drukowanie z użyciem podajnika wielofunkcyjnego Włóż do podajnika wielofunkcyjnego papier zwykły, papier firmowy, papier kolorowy, papier cienki, papier z recyklingu i papiertypu bond i wykonaj wydruk Więcej
Drukowanie (29) Bezpieczne drukowanie (Macintosh) Bezpieczne drukowanie (Windows®) Całość czarna Czarne linie wzdłuż strony Czy mogę drukowac wszystkie formaty plików PDF z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (Android™) używając Brother iPrint&Scan? Czy mogę wybrać podajnik papieru z mojego urządzenia (iPhone, iPod touch and iPad) używając Brother iPrint&Scan? Drukowanie broszur (Windows®) Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Drukowanie na obu stronach papieru (Macintosh) Drukowanie plakatu (Windows®) Drukowanie po obu stronach papieru (Windows®) Drukowanie więcej niż jednej strony na jednym arkuszu papieru (Wiele obok siebie) (Windows®) Drukowanie/skanowanie za pomocą urządzenia przenośnego Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother. Nie mogę drukować przez sieć bezprzewodową z komputera (Mac) Niezadrukowane miejsca Obraz przekrzywiony Po aktualizacji systemu Windows 10 (marzec 2021 r.) moje wydrukowane dokumenty są niekompletne lub pojawia się "bluescreen" podczas drukowania lub korzystania z programu PC-FAX. Po zainstalowaniu aktualizacji systemu Windows 10 (czerwiec 2020) funkcja drukowania jest niedostępna. Podczas drukowania plików PDF z programu Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader®brakuje niektórych znaków. Jak to naprawić? Podwójny obraz Stan drukarki to Offline (Offline) lub Paused (Wstrzymane). Utwórz lub usuń swój profil druku (Windows®) Używanie makra z komputera (Windows®) Wydruk jest niewyrównany lub rozmiar drukowanego dokumentu jest zmniejszany podczas drukowania dokumentu z programuMicrosoft Word 2010. Zmiana ustawień sterownika drukarki (Windows/macOS) Zmniejsz zużycie toneru Zmniejszanie głośności drukowania Więcej
Skanowanie (3) Drukowanie lub skanowanie za pomocą aplikacji iPrint&Scan firmy Brother dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) Drukowanie/skanowanie za pomocą urządzenia przenośnego Komunikat o błędzie „nie znaleziono obsługiwanych urządzeń” pojawia się na ekranie iPrint&Scan (urządzenieprzenośne) systemu Brother.
Pozostałe kategorie Materiały eksploatacyjne i akcesoria / Konserwacja rutynowa Konfiguracja / Ustawienia Inne