1. Home
  2. Serwis i wsparcie
  3. Warunki gwarancji na produkty Brother
service and support

3 lata gwarancji 

Do standardowej 2-letniej gwarancji Brother oferuje Ci

BEZPŁATNĄ, 3-LETNIĄ GWARANCJĘ PO REJESTRACJI*

* Urządzenia serii PJ/MW/RJ/TD nie wymagają rejestracji do 3-letniej gwarancji.

ZAREJESTRUJ URZĄDZENIE

Gwarancja

Brother Polska Sp. z o.o. jest członkiem międzynarodowej grupy Brother Group z siedzibą w Nagoi, w Japonii. Brother jest obecny na rynku od ponad stu lat. Swą obecność w Europie zaznaczyliśmy przeszło 50 lat temu. Przez cały ten okres dostarczamy klientom najnowocześniejsze rozwiązania w branży urządzeń biurowych.

Dziękujemy za zakup naszego produktu.

W procesie jego projektowania położyliśmy nacisk na twoją satysfakcję. Wiemy, że niezawodność jest dla Ciebie kluczową wartością. Każdy z naszych produktów przechodzi szczegółowe testy przed wprowadzeniem na rynek.

Aby zagwarantować Ci spokój przez najbliższe 3 lata, każdy z naszych produktów posiada 36-miesięczną gwarancję, w ramach której możesz liczyć na fachową pomoc i obsługę. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami gwarancji.

Kierujemy się mottem At Your Side.

Znajduje ono odzwierciedlenie w gwarancji jakiej udzielamy na wszystkie nasze urządzenia.

Gwarancja ONSITE*

(*naprawa w miejscu instalacji)

lub

Naprawa RETURN-TO-BASE **

(**odbiór, naprawa i zwrot urządzenia pod wskazany adres)

W celu uzyskania 3-letniej gwarancji, urządzenie musi zostać zarejestrowane na naszej stronie w terminie 60 dni od zakupu.

Pełna lista produktów wraz z rodzajami gwarancji >>
Szczegółowe warunki gwarancji 3 lata >>

Oryginalne materiały eksploatacyjne Brother


Urządzenia Brother gwarantują doskonałą pracę przy wykorzystaniu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Z tego powodu zalecamy korzystanie z oryginalnych wkładów Brother. Materiały eksploatacyjne Brother zostały opracowane w celu zapewnienia maksymalnie najlepszej jakości druku i jak najdłuższej żywotności urządzenia.