1. Home Brother
  2. Rozwiązania biznesowe
  3. Usługa Zarządzania Drukiem (MPS)
  4. Przewodnik po usłudze Brother MPS

Wprowadzenie do usługi Brother MPS

Witamy w Usłudze Zarządzania Drukiem (w skrócie MPS) firmy Brother. Cieszymy się, że wybrałeś właśnie naszą ofertę.

Stworzyliśmy ten przewodnik, aby dostarczyć Ci wszystkich niezbędnych informacji o naszej usłudze MPS, w tym jak uzyskać dostęp do portalu lub jak wezwać serwis do drukarki.

W firmie Brother staramy się cały czas zapewnić wsparcie i pomoc naszym Klientom. Ten przewodnik to początek naszej usługi, którą dla Ciebie świadczymy. Mamy nadzieję, że dzięki ścisłej współpracy będziemy mogli to kontynuować i rozwijać.

Pomoc, wsparcie i pytania

Logowanie do portalu Brother MPS

Naciśnij przycisk „Zaloguj się”, aby wejść do portalu MPS

W trakcie uruchamiania usługi MPS otrzymasz od nas powitalną wiadomość email, zawierającą unikalną nazwą użytkownika i hasło.  Zaloguj się do portalu poprzez stronę : https://atyourside.brother.pl/

Loginem jest Twój adres email. Wprowadź swoje dane na stronie logowania jak pokazano powyżej.

Nie pamiętasz hasła?

Jeśli nie pamiętasz swoich danych do logowania lub logujesz się po raz pierwszy, wciśnij przycisk "Zapomniałeś hasła?".

Wpisz swój adres e-mail, a następnie wciśnij przycisk "Wyślij kod weryfikacyjny".

Szczegóły zostaną wysłane na adres e-mail powiązany z Twoim kontem.

Jeśli nie masz jeszcze konta w portalu MPS, a chciałbyś mieć do niego dostęp, to napisz do nas na adres email: mps@brother.pl

Dostęp do portalu Brother MPS

Moje konto

Po zalogowaniu się do portalu wciśnij przycisk "Wejście".

W tym miejscu możesz również zarejestrować swoje urządzenie.

Pulpit portalu MPS

Portal MPS posiada wiele zakładek z następującymi opcjami "Pulpit", "Moje rachunki", "Urządzenia" i "Liczba wydrukowanych stron".