Poniżej podane są informacje dotyczące wysyłki urządzenia do serwisu:

SERWIS GWARANCYJNY
Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć:

  1. Kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
  2. Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące informacje:
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu,
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwa i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
  • Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego

 

  • UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
  • DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)


SERWIS POGWARANCYJNY
Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:

  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu,
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwa i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
  • Dostarczenie osobiste lub dowolną firmą kurierską na koszt użytkownika


UWAGA: Przygotowanie urządzenia do transportu:

  1. Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
  2. Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
  3. Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
  4. Firma Brother Polska Sp. z O.O., ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.



DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:

Blasc Sp. z o.o.,

ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa

 

Dane kontaktowe:
tel. (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
fax. (22) 462 84 41
e-mail: info.naprawa@blasc.pl
http://www.blasc.pl

Warunki wysyłki:
Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).

Comp S.A.
Ul. Działkowa 115a 02-234 Warszawa

Dane kontaktowe:
tel. 022 465 09 99,
fax 022 465 07 80
e-mail: serwis@comp.com.pl lub pomoc@comp.com.pl
http://www.comp.com.pl,


Lokalizacja punktów serwisowych

 

Warunki wysyłki:
Comp S.A. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika ) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www.dpd.com.pl). Nr klienta 141503.